Zasady i warunki – RODO
CGU - Zasady Maximiles
Celem niniejszych ogólnych warunków użytkowania (zwanych dalej "Ogólnymi Warunkami Użytkowania") jest uregulowanie członkostwa użytkownika w Maximiles, Platformie Opinii w Polska Europie, oraz określenie praw i obowiązków użytkownika jako członka.
Platforma Opinii jest dostarczana przez Bilendi, spółkę akcyjną z kapitałem zakładowym w wysokości 365702,32 €zarejestrowaną w paryskim rejestrze handlowym i spółek pod numerem RCS PARIS 428 254 874, której siedziba znajduje się pod adresem 4, rue de Ventadour 75001 Paris France
Zachęcamy do uważnego przeczytania Umowy i wydrukowania jej, jeśli chcesz, przed dopełnieniem formalności związanych z rejestracją online wMaximiles, Platformie Opinii. Członkiem Maximiles można zostać dopiero po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego i zaakceptowaniu warunków Umowy poprzez kliknięcie "Bezpłatna rejestracja".
Rejestrując się wMaximiles, Platformie Opinii, użytkownik zgadza się i potwierdza, że:
(I) przeczytałeś, zrozumiałeś i zaakceptowałeś Umowę,
(II) spełniasz warunki Członkostwa,
(III) zgadzasz się, że wszystkie postanowienia określone w Umowie mają zastosowanie do Ciebie do momentu anulowania przez Ciebie lub przez nas Twojego Członkostwa zgodnie z warunkami określonymi w art. 12 Regulaminu
1. Definicje
Nadaliśmy specjalne znaczenie niektórym słowom regularnie używanym w Umowie, które rozpoczynają się wielką literą. Poniżej znajdują się ich definicje:
Konto: odnosi się do wszystkich danych specyficznych dla każdego Członka i przestrzeni, w której Członek może zarządzać swoim Członkostwem w Maximiles.
Aplikacja: oznacza usługę mobilną Maximiles dostępną na platformach pobierania, która umożliwia Członkom (i) otrzymywanie informacji o różnych usługach Maximiles, w szczególności za pomocą powiadomień oraz (ii) dostęp do Strony i Nagród.
Firma: odnosi się do firmy Bilendi SA określonej w preambule do niniejszych Ogólnych Warunków Użytkowania.
Umowa: odnosi się do Ogólnych warunków użytkowania, Polityki prywatności i Polityki plików cookie obowiązujących w dniu przystąpienia lub zaktualizowanych zgodnie z warunkami tych dokumentów
Plik cookie: odnosi się do małego pliku tekstowego umieszczonego i przechowywanego na dysku twardym komputera, tabletu lub smartfona, który zawiera i rejestruje dane o użytkowniku.
Platforma Opinii: odnosi się do usługi, która umożliwia użytkownikowi zdobywanie Punktów poprzez udział w projektach naszych Partnerów Badawczych (np. ankietach online, testach produktów lub społecznościach internetowych), do których użytkownik jest zapraszany za pośrednictwem wiadomości e-mail, na Stronie, poprzez powiadomienie w Aplikacji lub SMS-em, pod warunkiem, że użytkownik wyraził na to wyraźną zgodę. Rejestracja na Platformie Opinii stanowi akceptację udziału w ankietach jako Członek Platformy Opinii.
Punkty: odnosi się do jednostki rozliczeniowej przyznawanej Członkom za ich udział w Platformie Opinii. Punkty te są określane na Stronie jako Punkty Maximiles.
Członek: oznacza każdą osobę fizyczną zarejestrowaną na Platformie Opinii.
Członkostwo: oznacza zostanie członkiem Platformy Opinii.
Partner: odnosi się głównie do Partnera Badawczego, ale także do każdego innego partnera, usługodawcy lub podwykonawcy, z którego usług korzystamy.
Partner badawczy: oznacza instytut badawczy, uniwersytet, badacza akademickiego, ośrodek badawczy, agencję medialną i konsultingową, dział marketingu, innowacji i statystyki firmy oraz każdą inną organizację lub firmę przeprowadzającą badania statystyczne, testy produktów lub społeczności internetowe z Członkami.
Nagrody: odnoszą się do usług świadczonych przez Maximiles w zamian za zamianę przez Członka całości lub części jego Punktów otrzymanych w ramach uczestnictwa w Platformie Opinii.
Witryna: odnosi się do wszystkich naszych witryn internetowych dostępnych za pośrednictwem adresów URL, w tym między innymi: www.maximiles.pl
2. Opis Platformy
Opinii Platforma Opinii oferuje możliwość zdobywania Punktów poprzez uczestnictwo w projektach naszych Partnerów Badawczych poprzez rejestrację za pośrednictwem Witryny lub Aplikacji. Celem Platformy Opinii Maximiles jest umożliwienie naszym Członkom dostępu do projektów i zdobywania Punktów, w szczególności w Witrynie, Aplikacji i/lub na stronach internetowych i w aplikacjach.
3. Zasady członkostwa w platformie
3.1. Członkostwo jest zarezerwowane dla osób, których główne miejsce zamieszkania znajduje się w Polska.
Rejestracja jest możliwa dopiero od 16 roku życia. Użytkownicy, którzy nie ukończyli osiemnastu (18) lat, potwierdzają, że otrzymali od swoich rodziców, opiekunów lub przedstawicieli prawnych upoważnienie do uczestnictwa w Platformie Opinii, a w szczególności do zamiany swoich Punktów na Nagrody.
Zastrzegamy sobie prawo do poproszenia użytkownika o przedstawienie dowodu, że jest wystarczająco dorosły, aby dołączyć do Platformy Opinii. Formularz członkowski należy wypełnić, podając swoją legalną tożsamość cywilną (imię, nazwisko itp.).
Członkostwo jest zarezerwowane dla osób, których głównym miejscem zamieszkania jest Polska.
3.2 Bezpłatne, niezobowiązujące członkostwo
Członkostwo użytkownika w Platformie Opinii jest bezpłatne, niezobowiązujące i może zostać zakończone w dowolnym momencie przez każdą ze stron.
3.3. Dostęp do platformy
Podczas rejestracji należy wybrać nazwę użytkownika w postaci ważnego adresu e-mail oraz hasło składające się z co najmniej ośmiu (8) znaków, w tym jednej cyfry i jednej wielkiej litery, które zapewni dostęp do Konta Maximiles. Przydzielone zostanie tylko jedno Konto na osobę i adres e-mail. Po złożeniu wniosku o członkostwo na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość. Członkostwo zostanie ostatecznie zatwierdzone dopiero po kliknięciu łącza aktywacyjnego w tej wiadomości e-mail. Konto użytkownika będzie chronione wybranym przez niego hasłem. Użytkownik zobowiązuje się nie przekazywać go żadnej innej osobie; w przeciwnym razie nie możemy ponosić żadnej odpowiedzialności w przypadku nieuczciwego użycia hasła.
W przypadku utraty i/lub zapomnienia hasła można je zresetować, przechodząc na następującą stronę: http://www.maximiles.pl/reset-password. Użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła. Użytkownik nie może pożyczać, przekazywać, sprzedawać ani udostępniać swojego Konta i/lub hasła osobom trzecim z jakiegokolwiek powodu.
3.4. Twoje członkostwo
Po spełnieniu powyższych warunków, prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego i zaakceptowaniu Umowy poprzez kliknięcie przycisku "Bezpłatna rejestracja", użytkownik staje się Członkiem Platformy Opinii w POLSCE i Europie.
Dołączając do Platformy Opinii, będziesz mógł zdobywać Punkty, biorąc udział w ankietach online, testach produktów lub społecznościach internetowych. Punkty te będzie można wymieniać na nagrody.
W przypadku ankiet online użytkownik otrzyma zaproszenie pocztą elektroniczną. Jeśli użytkownik wyraził na to wyraźną zgodę, może również otrzymywać zaproszenia do udziału w ankietach za pośrednictwem wiadomości SMS. W przypadku ankiet dostępnych za pośrednictwem aplikacji Maximiles zaproszenie może zostać wysłane w formie powiadomienia na smartfon lub tablet użytkownika.
Aby zostać członkiem Platformy Opinii, użytkownik musi wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu zaproszenia go do udziału w ankietach, otrzymywania naszych wiadomości e-mail, co jest warunkiem udanego udziału w ankietach przeprowadzanych przez naszych Partnerów Badawczych, oraz w celu umożliwienia mu wzięcia udziału w tych ankietach. W szczególności użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez nas jego danych osobowych w celu utworzenia jego profilu na potrzeby przesyłania mu odpowiednich ankiet. Każda ankieta jest skierowana do uczestników o bardzo specyficznych cechach. Wybór uczestników zaproszonych do wzięcia udziału w ankiecie zależy zarówno od potrzeb naszego klienta, jak i od losowego wyboru uczestników. Oznacza to, że nie wszyscy uczestnicy mogą wziąć udział we wszystkich ankietach. W związku z tym nie ma możliwości wyboru ankiet, w których użytkownik chce wziąć udział. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych użytkownika można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie.
Użytkownik może swobodnie uczestniczyć w ankietach, do których został zaproszony.
Subskrybując Platformę Opinii, użytkownik wyraża zgodę na zdeponowanie plików cookie wymaganych do kierowania ankiet, które będą mu oferowane w zamian za określoną liczbę Punktów.
3.5. Zamknięcie konta
Jeśli Konto Użytkownika jest nieaktywne przez okres trzydziestu sześciu (36) miesięcy, tj. jeśli Użytkownik nie nabywa Punktów na Platformie przez okres kolejnych trzydziestu sześciu (36) miesięcy, jego Członkostwo na Platformie Opinii zostanie automatycznie zakończone i Użytkownik nie będzie już Członkiem. Przed zamknięciem Konta zostanie wysłana wiadomość e-mail z informacją.
4. Połączenie
4.1 Dostęp do Internetu
Aby korzystać z Platformy Opinii, użytkownik musi mieć dostęp do Internetu bezpośrednio lub za pośrednictwem urządzeń z dostępem do treści internetowych. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za koszty połączeń telefonicznych umożliwiających połączenie z Internetem i Witryną, Aplikacją i/lub stronami internetowymi i aplikacjami.
4.2 Warunki połączenia
Użytkownik musi również dysponować wszelkim sprzętem niezbędnym do zapewnienia połączenia z siecią internetową, w szczególności komputerem i modemem lub innym narzędziem połączeniowym, a także posiadać adres e-mail
5. Funkcjonowanie platformy opinii
5.1 Zdobywanie punktów
W szczególności zdobywasz punkty:
poprzez udział w ankietachopracowanychprzez naszych PartnerówBadawczych,
- poprzez udział w testach produktów opracowanych przez naszych Partnerów Badawczych,
- poprzez udział w społecznościach internetowych naszych Partnerów Badawczych,
- poprzez sponsorowanie nowych Członków zgodnie z procedurą opisaną na Stronie,
- oraz w kontekście wszelkich innych operacji, które wdrażamy
Liczba Punktów uzyskanych za każdą operację zostanie podana do wiadomości użytkownika na Stronie lub w Aplikacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Liczba Punktów i warunki ich uzyskania zmieniają się w zależności od badania i projektu opinii.
5.2 Zdobywanie punktów podczas uczestnictwa w projektach naszych Partnerów Badawczych
Za udział w naszych projektach otrzymasz punkty Maximiles. Przydzielanie punktów opiera się w szczególności na czasie wymaganym do przeprowadzenia ankiety. W wiadomości e-mail z zaproszeniem do każdego projektu poinformujemy Cię o łącznej liczbie dostępnych Punktów, przewidywanym czasie trwania i terminie uczestnictwa. Jeśli udział w ankiecie jest kompletny i zgodny z zasadami, Punkty są automatycznie przyznawane na Konto użytkownika po zakończeniu udziału. Punkty zostaną przyznane, jeśli odpowiedzi udzielone przez Użytkownika są szczere i dobrej jakości, a komentarze nie są niestosowne ani obraźliwe. Jeśli za udział w ankiecie nie zostanie przyznana żadna nagroda, użytkownik zostanie o tym wcześniej poinformowany w wiadomości e-mail z zaproszeniem. W wyjątkowych przypadkach Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany określonej nagrody po zakończeniu wydarzenia. W ramach projektów naszych Partnerów Badawczych zapraszamy Użytkowników do udziału w ankietach, testach produktów lub społecznościach internetowych:
za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- poprzez powiadomienie w Aplikacji;
- za pośrednictwem wiadomości SMS, za wyraźną zgodą użytkownika;
- za pośrednictwem komunikatorów internetowych i sieci społecznościowych;
- oraz na Stronie.
W przypadku każdej ankiety przeprowadzamy kontrolę jakości odpowiedzi w celu wykrycia w szczególności niespójnych odpowiedzi, nieodpowiednich i obraźliwych komentarzy oraz sprawdzenia czasu odpowiedzi. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania przyznanego Punktu natychmiast i bez formalności lub do wykluczenia Uczestnika w przypadku, gdy nie przestrzega on swoich zobowiązań.
5.3 Sponsoring
Punkty Maximiles można zdobyć, polecając nowego członka. Nie ma limitu liczby poleceń, ale można zdobyć tylko 6 bonusów za polecenie rocznie. Wszelkie nieuczciwe korzystanie z Platformy Opinii (np. samodzielne sponsorowanie, wielokrotne sponsorowanie Członków, którzy wyraźnie nie uczestniczą w Platformie Opinii itp.) będzie karane wykluczeniem z Platformy i utratą Punktów zdobytych zarówno przez sponsora, jak i sponsorowanego Członka. Punkty sponsorskie są uznawane za ważne tylko wtedy, gdy sponsorowany Członek osiągnie minimalny poziom aktywności określony w bieżącym programie sponsoringu.
5.4 Konwersja punktów
Jako Członek możesz wykorzystać otrzymane Punkty, chyba że w międzyczasie Twoje członkostwo w Platformie Opinii zostanie zakończone.
Opisowa lista oferowanych przez nas Nagród oraz liczba Punktów wymaganych do uzyskania tych Nagród znajduje się na Stronie. Opisowa lista Nagród i liczba Punktów wymaganych do ich uzyskania może zostać zmodyfikowana, w szczególności w celu uwzględnienia zapotrzebowania Członków lub możliwości uzyskania dostaw od naszych dostawców. Spółka zapewnia regularną i dokładną wypłatę darowizn, a także koordynuje wymianę Punktów bony upominkowe. Za warunki korzystania z tych ostatnich odpowiadają odpowiedni dostawcy. Spółka może w dowolnym momencie nawiązać współpracę z innymi dostawcami.
Użytkownik musi złożyć wniosek o zamianę Punktów zgodnie z procedurą opisaną w Witrynie. Użytkownik wyraźnie akceptuje, że wybrana przez niego Nagroda stanie się ostateczna i wykonalna z chwilą złożenia wniosku o zamianę Punktów. W związku z tym użytkownik zrzeka się wszelkich praw do odstąpienia od umowy, jeśli ma to zastosowanie, w odniesieniu do wybranej Nagrody. Liczba Punktów odpowiadająca Nagrodzie zostanie odjęta od zestawienia Punktów natychmiast po złożeniu wniosku o konwersję, a Punkty te nie będą mogły zostać ponownie przyznane użytkownikowi, z wyjątkiem wyjątkowych okoliczności. Wszelkie Nagrody będą wydawane wyłącznie zgodnie z instrukcjami Użytkownika i będą realizowane wyłącznie w Polska. Wyłącznie użytkownik jest uprawniony do ubiegania się o Nagrodę i autoryzowania obciążenia odpowiadających jej Punktów. Użytkownik ma maksymalnie 45 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku o wymianę Punktów na złożenie wniosku o niedostarczoną Nagrodę. Punkty użytkownika mogą zostać wymienione wyłącznie na Nagrody wymienione na naszej Stronie lub w Aplikacji w momencie żądania wymiany. Nagrody nie podlegają przeniesieniu, wymianie ani wymianie na gotówkę lub jakąkolwiek inną formę kredytu i nie podlegają zwrotowi ani wymianie na inne Nagrody. W przypadku błędu w przyznaniu Nagrody w Witrynie, wynikającego z wprowadzenia lub obliczenia Punktów, Firma zastrzega sobie prawo do nieprzyznania Członkowi Nagrody lub zażądania od niego zwrotu Nagrody, w którym to przypadku zestawienie Punktów Członka zostanie zasilone liczbą Punktów odpowiadającą danej Nagrodzie.
5.5 Ramy prawne dotyczące nagród
W razie potrzeby PayPal może przekazać odpowiednim organom podatkowym dostępne informacje na temat każdego Użytkownika otrzymującego Nagrodę. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony nieletnich zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyznania Nagrody Uczestnikowi, który nie ukończył osiemnastu (18) lat. Prawo zezwala na otrzymywanie nieopodatkowanej rekompensaty do określonej kwoty rocznej. Po przekroczeniu tego limitu przypominamy, że obowiązkiem użytkownika jest zgłoszenie dochodów uzyskanych z działalności internetowej do urzędu skarbowego.
5.6 Saldo punktów
Użytkownik może sprawdzić saldo swoich Punktów w zestawieniu Punktów na Stronie i w Aplikacji, wprowadzając swoje hasło. Wszelkie reklamacje dotyczące salda na zestawieniu Punktów należy przesyłać do nas za pośrednictwem obszaru reklamacji w Witrynie. W zależności od wyników przeprowadzonego przez nas dochodzenia, możemy, ale nie musimy, ponownie przyznać użytkownikowi liczbę punktów, której dotyczy reklamacja. Punkty użytkownika są rozdzielane na stałe, z zastrzeżeniem postanowień artykułów 5.1, 5.7, 5.8 i 12 Ogólnych warunków użytkowania.
5.7 Ważność punktów
Punkty Użytkownika będą ważne do momentu zamknięcia Konta i/lub zakończenia Członkostwa, z zastrzeżeniem art. 5.8 Ogólnych Warunków Użytkowania oraz z wyjątkiem przypadku zastosowania jednej lub więcej hipotez określonych w art. 12 Ogólnych Warunków Użytkowania.
5.8 Niekorzystanie z Platformy
Punkty Użytkownika zostaną automatycznie usunięte, jeśli Konto Użytkownika będzie nieaktywne przez dwanaście (12) miesięcy, tj. jeśli Użytkownik nie nabędzie Punktów na Platformie przez okres dwunastu (12) kolejnych miesięcy. Przed usunięciem konta użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z informacją. Użytkownik pozostanie jednak członkiem Platformy Opinii, z zastrzeżeniem postanowień artykułu 3.5 Ogólnych Warunków Użytkowania.
6. Prawa własności intelektualnej
6.1 Prawa autorskie
Platforma, jak również materiały zawarte na Stronie i w Aplikacji, w tym między innymi oprogramowanie, treści, szkice, grafika, logo, tekst, informacje, dane lub pliki (zwane dalej "Treściami Chronionymi") stanowią wyłączną własność Spółki, jej podmiotów zależnych i/lub licencjodawców i są chronione prawami autorskimi.
Jakiekolwiek wykorzystanie lub powielanie Treści chronionych, które nie jest dozwolone zgodnie z niniejszymi Warunkami użytkowania lub bez naszej uprzedniej pisemnej zgody, jest surowo zabronione i może naruszać prawa własności intelektualnej Spółki, jej podmiotów zależnych i/lub licencjodawców.
6.2 Znaki towarowe
Znaki towarowe i logo Spółki, jej podmiotów zależnych, Partnerów badania i klientów Partnerów badania są własnością Spółki, jej podmiotów zależnych, Partnerów badania, klientów Partnerów badania, ich dostawców lub licencjodawców i nie mogą być kopiowane, naśladowane ani wykorzystywane, w całości lub w części, bez uprzedniej pisemnej zgody ich właścicieli.
7. Klauzula ograniczenia odpowiedzialności
7.1 Terminy dostarczenia Nagród
Nie ponosimy odpowiedzialności za przypadki siły wyższej ani za jakiekolwiek błędy popełnione przez użytkownika w podanych informacjach, które są niezbędne do prawidłowego dostarczenia Nagród. Czasy dostawy podane na Stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą ulec zmianie w zależności od czasu dostawy nagród przez dostawców i banki.
7.2 Jakość Nagród i ograniczenie odpowiedzialności
Członkowie są proszeni o zapoznanie się z opisem każdej Nagrody, aby poznać jej dokładną charakterystykę. W przypadku, gdy pomimo tego, co stwierdzono powyżej, zostaniemy pociągnięci do odpowiedzialności w wyniku naruszenia Umowy lub w wyniku incydentu związanego w szczególności z Nagrodą, nasza odpowiedzialność będzie ograniczona do obowiązku ponownego zasilenia Konta Maximiles, w razie potrzeby, liczbą Punktów pobranych w związku z wydaniem Nagrody, której dotyczy incydent.
7.3 Punkty
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie ryzyko kradzieży lub nieuczciwego wykorzystania swoich Punktów od momentu ich zapisania na Koncie Maximiles. W związku z tym nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za utratę, kradzież lub nieuczciwe wykorzystanie Punktów.
7.4 Zobowiązania
Ponadto zobowiązujemy się, a użytkownik zobowiązuje się, że każda ze stron nigdy nie zostanie pociągnięta do odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody pośrednie, takie jak między innymi utrata zysków, utrata możliwości itp.
7.5 Różne
Nie ponosimy odpowiedzialności za spóźnioną, zagubioną lub błędnie skierowaną pocztę ani za pocztę wysłaną na nieprawidłowy adres, elektroniczny lub inny.
7.6 Usterki
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody poniesione w wyniku braku dostępu do Witryny lub Aplikacji. Podobnie, nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z utraty dostępu do Witryny lub Aplikacji.
8. Postępowanie, obowiązki i odpowiedzialność Członków
8.1 Informacje ogólne
W ramach członkostwa użytkownik oświadcza, że będzie podawać wyłącznie dokładne, aktualne i kompletne informacje na swój temat, zgodnie z wymogami. Użytkownik zobowiązuje się do niezwłocznego aktualizowania tych informacji oraz zapewnienia ich dokładności, aktualności i kompletności.
W szczególności użytkownik zobowiązuje się nie korzystać z Platformy w sposób oszukańczy, niewłaściwy lub niezgodny z przeznaczeniem.
Użytkownik oświadcza, że będzie korzystał z Platformy Opinii Maximiles wyłącznie do celów osobistych i nieprofesjonalnych.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść swoich transmisji za pośrednictwem Platformy Opinii. W szczególności użytkownik zobowiązuje się nie dostarczać żadnych treści, które są niezgodne z prawem, zniesławiające, obsceniczne, pornograficzne, nieprzyzwoite, obraźliwe, sugestywne, nękające, zawierające groźby, naruszające prywatność lub prawa do ochrony dóbr osobistych, obraźliwe, podżegające, fałszywe, niedokładne, wprowadzające w błąd, oszukańcze, podszywające się pod inne osoby, naruszające prawa własności intelektualnej, naruszające poufność lub jakiekolwiek inne prawa jakiejkolwiek osoby lub strony trzeciej.
8.2 Poufność
Użytkownik zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy całej treści przesłanych mu ankiet. Treść każdego projektu jest poufna i stanowi własność intelektualną. Powielanie, modyfikowanie, ujawnianie i wszelkie formy wykorzystania wymagają pisemnej zgody autora.
8.3 Utrata nazwy użytkownika i hasła
Użytkownik jest zobowiązany do jak najszybszego poinformowania nas o utracie, przywłaszczeniu lub nieuprawnionym użyciu nazwy użytkownika.
8.4 Włamanie
Dane krążące w sieci internetowej nie są chronione przed możliwym przywłaszczeniem lub włamaniem Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania kodeksów postępowania, praktyk i zasad zachowania opublikowanych na Stronie i w Aplikacji, a także instrukcji obsługi i ostrzeżeń powielanych lub wymienianych przez nas i/lub naszych Partnerów.
8.5 Oszustwa
Zabrania się powielania, kopiowania, sprzedawania, odsprzedawania lub wykorzystywania w celach komercyjnych całości lub części Platformy, jakiegokolwiek korzystania z Platformy lub jakiegokolwiek prawa dostępu do Platformy Zabrania się podejmowania prób uzyskania lub nieuczciwego uzyskania Punktów. Wszelkie oszustwa lub nadużycia mogą skutkować podjęciem przez nas działań administracyjnych i/lub prawnych, w tym konfiskatą uzyskanych Punktów i Nagród oraz anulowaniem lub zakończeniem członkostwa.
Wszelkie umyślne działania polegające na zakupie, sprzedaży, przeniesieniu, nieuczciwym wykorzystaniu lub wymianie Akredytowanych Punktów lub jakiekolwiek inne wykorzystanie Punktów w sposób sprzeczny z Umową, a także wszelkie procesy lub manewry mające na celu uzyskanie Punktów bez pełnej zgodności z warunkami nabywania Punktów na Stronie lub w Aplikacji, stanowią podstawę do automatycznego rozwiązania Umowy, przy czym w takim przypadku fakty te mogą być interpretowane jako szkoda umyślnie wyrządzona naszej działalności.
8.6.Wirusy
Użytkownikowi nie wolno w żadnych okolicznościach, świadomie lub w inny sposób, przekazywać wirusów, zmienionych danych lub innych szkodliwych lub destrukcyjnych plików lub informacji Spółce lub naszym Partnerom, a w szczególności na Stronie i/lub w Aplikacji.
9. Przetwarzanie danych osobowych i plików cookie
W ramach korzystania przez użytkownika z usług Maximiles w Internecie, na Stronie i/lub za pośrednictwem Aplikacji możemy przetwarzać jego dane osobowe. Możemy również używać plików cookie podczas przeglądania Witryny lub Aplikacji.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych i korzystania z plików cookie można znaleźć w naszej Polityce prywatności i Polityce plików cookie.
Zobowiązujemy się nie przekazywać naszym Partnerom Badawczym żadnych danych osobowych członków ani żadnych danych osobowych podanych w kwestionariuszach kwalifikacyjnych. Odpowiedzi udzielone w ankiecie są przekazywane wyłącznie naszemu Partnerowi Badawczemu, który opracował projekt i jest odpowiedzialny za jego realizację. W kontekście projektów naszych Partnerów Badawczych nie wykorzystujemy danych osobowych użytkownika do celów innych niż określone w Polityce Poufności. Zastrzegamy sobie prawo do przekazywania danych nieosobowych w formie zanonimizowanej i/lub pseudonimizowanej naszym Partnerom Badawczym w ramach prowadzonych przez nich projektów.
10. Współpraca z organami publicznymi
Zastrzegamy sobie prawo do współpracy, zgodnie z prawem, z organami publicznymi przeprowadzającymi kontrole w związku z treściami i/lub usługami dostępnymi za pośrednictwem sieci internetowej lub nielegalnymi działaniami prowadzonymi przez użytkownika.
11. Okres obowiązywania Umowy
Umowa wchodzi w życie z chwilą jej zaakceptowania przez użytkownika i będzie obowiązywać przez czas nieokreślony, chyba że zostanie rozwiązana zgodnie z art. 12 Ogólnych warunków użytkowania.
12. Zakończenie
12.1 Wypowiedzenie umowy przez Członka
Użytkownik może rozwiązać Umowę w dowolnym momencie zgodnie z procedurą opisaną na Stronie lub listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres Bilendi, 4 rue de Ventadour, 75001 Paris France. Ze względów proceduralnych wniosek o anulowanie zostanie rozpatrzony w ciągu maksymalnie siedmiu (7) dni.
Ponadto Członkostwo oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co jest nierozerwalnie związane z uczestnictwem w programie Maximiles w celu wypełniania ankiet i otrzymywania Nagród. W związku z tym, jeśli użytkownik wycofa swoją zgodę, sprzeciwi się przetwarzaniu swoich danych osobowych, usunie swoje dane osobowe lub ograniczy przetwarzanie swoich danych osobowych, Umowa zostanie rozwiązana natychmiast i automatycznie.
12.2 Wypowiedzenie umowy przez Platformę Opinii
W przypadku wystąpienia co najmniej jednego z przypadków określonych poniżej, zastrzegamy sobie prawo do rozwiązania Umowy ipso iure, bez wcześniejszego powiadomienia i bez formalności prawnych, pocztą elektroniczną lub tradycyjną:
- korzystanie z Platformy w sposób sprzeczny z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami,
- naruszenie naszych praw lub praw osób trzecich, w tym praw, o których mowa w art. 6,
- używanie obraźliwego języka lub języka nawołującego do nienawiści i przemocy
- działanie mające wpływ na działanie Platformy Opinii śmierć,
przeniesienie Punktów Użytkownika na jedno lub więcej Kont należących do innych Użytkowników, sprzedaż Punktów Użytkownika osobie trzeciej oraz, bardziej ogólnie, jakiekolwiek wykorzystanie Punktów Użytkownika niezgodnie z postanowieniami umownymi,
- utrata, przywłaszczenie lub nieuprawnione użycie loginu Użytkownika,
- komunikacja, nieuczciwe użycie hasła Użytkownika, nieuczciwe, przebiegłe lub niezgodne z przeznaczeniem korzystanie z Platformy (w szczególności tworzenie kilku Kont dla tej samej osoby, manewry prowadzące do nieuzasadnionego zdobywania Punktów, w szczególności poprzez konfigurowanie systemów automatyzacji),
- wszelkie zachowania uznane za nieuczciwe udostępnianie Konta osobom trzecim,
- wszelkie przypadki niedostarczenia i/lub nieutrzymywania prawdziwych, aktualnych, dokładnych i kompletnych informacji o użytkowniku,
- wszelkie istotne uchybienia ze strony użytkownika w wypełnianiu zobowiązań wynikających z Umowy,
- wszelkie przypadki nieprzestrzegania postanowień artykułu 8.
W związku z tym, bez dalszego powiadomienia użytkownika, anulujemy jego Punkty, Konto, wszelkie niewykorzystane Nagrody i Członkostwo, a użytkownik, w stosownych przypadkach, poniesie wszelkie koszty wszelkich szkód, postępowań prawnych lub innych poniesionych wydatków.
Możemy również rozwiązać Umowę ipso iure i bez formalności prawnych pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną z zachowaniem dwutygodniowego (2) okresu wypowiedzenia w przypadku :
- zmiana legislacyjna lub regulacyjna lub jakakolwiek decyzja organu administracyjnego mająca istotny wpływ na świadczenie usług Platformy,
- zaprzestanie świadczenia usług Platformy
12.3 Konsekwencje rozwiązania umowy
W przypadku rozwiązania Umowy, niezależnie od przyczyny takiego rozwiązania, wyraźnie zastrzega się, że użytkownik pozostaje odpowiedzialny za przestrzeganie zobowiązań powstałych przed datą rozwiązania Umowy.
Użytkownik nie może żądać żadnego odszkodowania w wyniku rozwiązania Umowy.
13. Zmiany w platformie opinii / jej zamknięcie
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub modyfikacji w dowolnym momencie, bez ograniczeń, dowolnego elementu Platformy, gromadzenia Punktów i Nagród. O zmianach tych użytkownik zostanie poinformowany w Witrynie lub w inny sposób. Istotne zmiany zostaną przedstawione użytkownikowi do zatwierdzenia. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na zmiany w Platformie, potraktujemy to jako wypowiedzenie Umowy przez użytkownika zgodnie z punktem 12.1 Regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo, w dowolnym momencie, do modyfikacji, zawieszenia lub zaprzestania, tymczasowo lub na stałe, całości lub części Platformy. Poinformujemy o tym użytkownika z wyprzedzeniem tak szybko, jak to możliwe. Nie ponosimy odpowiedzialności wobec użytkownika ani osób trzecich za jakiekolwiek modyfikacje, zawieszenie lub przerwanie działania Platformy.
14. Zmiana umowy
Każda nowa wersja Ogólnych warunków użytkowania, Polityki prywatności lub Polityki plików cookie zostanie przedstawiona użytkownikowi do zatwierdzenia, z wyjątkiem tych klauzul, które nie są zgodne z obowiązującym prawem lub które są narzucone przez obowiązujące prawo. W każdym przypadku poinformujemy użytkownika o wprowadzeniu zmian do Umowy. Jeśli użytkownik nie zaakceptuje nowych postanowień Umowy, uznamy, że wypowiedział Umowę zgodnie z artykułem 12.1 Ogólnych Warunków Użytkowania.
15. Prawo właściwe i jurysdykcja
W NAJSZERSZYM ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ PRAWO, UMOWA PODLEGA POLSKIE PRAWO. WSZELKIE SPORY WYNIKAJĄCE Z INTERPRETACJI, WYKONANIA LUB ROZWIĄZANIA UMOWY BĘDĄ ROZSTRZYGANE PRZEZ WŁAŚCIWE SĄDY.
16. Różne
Umowa określa całość porozumienia między użytkownikiem a nami w odniesieniu do Platformy Opinii i zastępuje wszelkie wcześniejsze porozumienia między użytkownikiem a nami. Jeśli jedno lub więcej postanowień Umowy zostanie uznane za nieważne lub uznane za takie w zastosowaniu prawa, regulacji lub w wyniku decyzji właściwego sądu, pozostałe klauzule zachowają swoją moc i zakres. Fakt, że jedna ze stron nie skorzysta z naruszenia przez drugą stronę któregokolwiek ze swoich zobowiązań, o których mowa w Umowie, lub opóźni wykonanie któregokolwiek ze swoich praw wynikających z Umowy, nie stanowi ostatecznego zrzeczenia się wykonania tego lub jakiegokolwiek innego postanowienia lub wykonania tego lub jakiegokolwiek innego prawa. Tytuły artykułów służą wyłącznie celom informacyjnym